Julkonsumtion och husdjur

Hej kära läsare, så länge sedan! Kan med glädje meddela att jag mår bättre och ska börja ta tag i livet igen ;)
Fått astma och B12 brist kartlagt och medicinerna börjar nu inverka.

Känner mig taggad för ett nytt år och att ta upp bloggen igen! Bland annat tänkte jag skriva lite om ekonomi kring julklappar och högtider även om det är lite för sent för tips nu för detta år. Men man får ju dock med sig så mycket tankar och åsikter kring konsumtion såhär vid jul tycket jag! Så ska försöka få ner det i text. 

Annars då? Högaktuellt för oss här hemma är även vår nyfunna familjemedlem. Vi har adopterat en sexmånaders gammal fd hemlös katt från kattjouren. Världens finaste tjej. Så mysigt!

Husdjur är ju dock inte bara mysigt utan kostar också pengar (så värt dock) och därav finns det även ekonomiska synpunkter att ta ställning till. Detta tänkte jag också skriva lite om i ett inlägg nu snart.

Jag har redan fått lite önskemål om andra ämnen från er men bomba gärna med mer förslag!

Övrigt: Jag satte mig precis med något jag skjutit upp otroligt länge - ekonomin. Sparandet rullar på från mina helginkomster men jag har inte sett över mina fonder så noga under hösten. Jag sålde av lite Ny teknik och har nu lagt in order på dessa två: 

 
Guiden - så blir du sparsam | |
#1 - - Sara:

Kul att dig mår bättre! Grattis till husdjuret och gott nytt år på dig!

Svar: Tack så mycket!! <3
skrivkraften.blogg.se

Upp